Geniet van de lente dagen met 40% KORTING! - automatisch toegepast!

De beste Minecraft support, wil jij daar onderdeel van uitmaken?

Terug naar het overzicht

Zoals jullie weten hechten wij bij Koopjeserver veel waarde aan onze support. Het is voor ons belangrijk dat onze klanten snel een passende oplossing aangeboden krijgen. Door onze ongekende groei in de afgelopen periode zijn wij op zoek naar nieuwe talenten die het beste Minecraft support team van Nederland willen versterken. Hieronder zullen wij de verschillende aspecten van onze support kort toelichten zodat duidelijk is wat wij verwachten van ons support team. Wil jij deze uitdaging samen met ons aangaan lees dan verder!

Kwaliteit

Kwaliteit betekent bij ons dat de reacties op support tickets niet alleen maar gericht moet zijn op snelheid, maar op het bieden van een oplossing die voor de klant past bij zijn/haar situatie. Dit betekent niet dat het de bedoeling is om dagen te gaan zoeken naar de juiste oplossing, maar dit kan bijvoorbeeld ook inhouden dat je de klant informeert over het proces zodat de klant weet dat wij bezig zijn met het zoeken naar een oplossing. Het komt er bij Koopjeserver kortgezegd op neer dat wij van begin tot eind de klant zo goed en volledig als mogelijk willen ondersteunen bij zijn/haar probleem en dat de klant aan het eind die 5 sterren review voor jou als support medewerker wilt plaatsen.

Uiteraard is het ook van belang dat jij voldoende technische kennis hebt over Minecraft servers om onze klanten ze goed als mogelijk van dienst te kunnen zijn. Denk hierbij aan het diagnosticeren van problemen met servers, het installeren van mods en configureren van plugins.

Reactietijd

Zoals gezegd is kwaliteit en inhoud bij ons belangrijk, maar ook reactietijd speelt een grote rol, er is niks vervelender dan uren of zelfs dagen moeten wachten op een reactie. Bij Koopjeserver stellen we elk jaar weer nieuwe doelen op en werken we samen om de reactietijd zo kort mogelijk te houden. Dit betekent ook dat wij verwachten van onze support medewerkers dat er regelmatig wordt gekeken of er nieuwe aanvragen zijn van klanten en dat deze vervolgens zo snel mogelijk worden opgepakt.

Beschikbaarheid

Wat betreft werktijden zijn wij flexibel, en dat verwachten we ook van jou. Het ene moment is nu eenmaal drukker dan het andere. Wij zoeken iemand die we 7 dagen per week een berichtje kunnen sturen om in te springen als het nodig is. Uiteraard hoef je niet altijd te kunnen maar we verwachten wel dat jouw beschikbaarheid geen uitzondering is.

De klant is koning

De klant staat bij ons op nummer 1. Hoe lastig het probleem ook is, hoe vervelend de situatie ook is en hoe vervelend of geïrriteerd de klant ook is wij helpen elke klant met dezelfde instelling en dat is dat de klant koning is. Dit betekent dat wij alles doen wat we kunnen om elke klant zo goed als mogelijk te helpen.

Vergoeding

Uiteraard verwachten wij niet dat jij dit alles voor niets gaat doen. We zullen dan ook afspraken maken over een passende vergoeding voor jouw werkzaamheden.

Hoe word ik onderdeel van het beste Minecraft support team van Nederland?

Ben jij enthousiast geworden en kun jij je vinden in de bovenstaande tekst stuur dan een e-mail naar [email protected] met als onderwerp ‘Sollicitatie support team’. In deze mail zet je tenminste: een kort stukje over jezelf, waarom jij ons team wilt komen versterken en waarom wij jou moeten kiezen. Verder willen we jou vragen om je CV toe te voegen aan de e-mail.

Deze functie is ook beschikbaar als een stage. 

Wij zien jouw mail graag tegemoet, en wie weet tot snel!

Heb je nog vragen na het lezen van dit artikel? Onze support kan je gegarandeerd verder helpen!

Neem contact op
Meer informatie?
Of heb je vragen / advies?
Neem contact op via E-mail

Categorieën

884 weergaven